Level 41-50 är på väg

Hej hej fluffi1 här. Kolla vad Max och Ella har skrivit på sin blogg.

Levlar 41-50 är på gång!

August 14th, 2010

Snacka om coola nyheter!
Snart… mycket snart… kommer nya Levels till Panfu!!! :!: Så, är det inte coolt?

Precis! Som superreportrar har vi redan fått pröva på dem. På vissa nya levels får man coola kostymer, som de här:

Robotkostymen är riktigt tuff! Jag tror jag aldrig kommer ta av den.

Dessutom kommer en ny dans och på “Ninja”-leveln kan ni imponera på era vänner som ett vandrande dimmoln. Annars tycker jag leveln “Keeper” är extra speciell, eftersom man får en himmelsblå, supersöt Wooby!

Jasså? Jag trodde du skulle bli glad över leveln “Engaged”… på den finns en ny förlovningssmiley.

Ähum… ja, den är också rätt så fin. :oops:

 

Panfu-teamet finslipar fortfarande på alla nya levels, men vi lovar att säga till när de är online.
Ni får ha lite mer tålamod.

Håll höjd.
Max
och Ella

 

 

/fluffi1



Kommentarer
Postat av: lisapisa22

Oj vad fin blogg hur gör man en panfu blogg?

Postat av: Michelle

De är lite svårt att förklara.



Till lisapisa22 från Michelle

2010-08-16 @ 18:54:32
URL: http://pjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0